امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

علی اصغر شدن امیر

1391/8/27 18:41
نویسنده : مامان و بابا
170 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم الهی عزیز دلم اینقدر با لباس حضرت علی اصغر ناز شده بودی که حد نداشت

 

سال اول زندگیت نزدیک تولدت بود که محرم اومد و من و بابا حمید تصمیم گرفتیم که گل پسرمون رو

 علی اصغر امام حسین کنیم و توی مراسم تعزیه روز عاشورا بدیم بغل کسی که نقش امام  حسین رو

بازی میکنهقلب

صبح که از خواب بیدار شدی بعد از صبحانه و مراسم تعویض پوشک و شیر خوردن لباست رو که زن دایی

نرگس بهت داده بود رو آوردم و تنت کردم ولی اینقدر شیطون بودی که اجازه نمیدادی سربندت رو ببندم

منم مجبور شدم  دست نگه دارم تا بریم حسینیه اونجا شما حسابی شیطونی کردی و خوابت برد

منم ازفرصت استفاده کردم و سربندت رو بستم و بابا حمید اومد دنبالت  و شما رو همونجور خواب بودی بردت

توی مراسم تعزیه فدات بشم اصلا بیدار نشدی و توی بغل امام حسین همچین با آرامش خوابیده بود که

نمیتونم وصفش کنم.

اینم یه عکس که توی بغل بابا هستی  و دیگه بیدار شدی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هستی
28 آبان 91 23:56
ماشاالله پسر نازی داری
در پناه امام حسین باشه


ممنونم مامان هستی عزیز دختر شما هم زیر سایه حضرت فاطمه (س) موفق و سربلند باشه