امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

یه خبــــــــــــــــــــــر فوق العاده مهم........

1392/6/7 8:07
نویسنده : مامان و بابا
278 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام :

من عاشقتم امیر اینقدر دوست دارررررررررم که شاید نتونی تصور کنی من چقدر دوست داررم{#emotions_dlg.e11}

  فقط برای وجود تو هست که منو بابا تصمیم گرفتیم شمارو از تنهایی دربیاریم

این وسط حرفهای توهم بی اثر نبود.تا یه بچه میدیدی

امیر:مامان ببریمش خونه

من:کجا گلم ما خودمون نی نی میخریم

امیر:نینی رو نمیخرن باید بری بیمارستان از دلت دربیاریش

من:{#emotions_dlg.e3}

بالاخره زمان تبریک گفتن بهت رسیده{#emotions_dlg.e38}

 

مبارک باشه عزیزم تو دیگه داداش بزرگ شدی

و مامانی یه تو راهی داره که فعلا اسمش رو گذاشتیم کنجد تا معلوم بشه

شما خواهر داری یا برادر.

**************عاشقتون هستم فرزندانم**************

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
16 شهریور 92 12:59
عزیزم من شمارو توی نی نی سایت دیدم،اما نمیتونم نظربدم،میشه منو راهنمایی کنی؟هرچی هم ایمیل میزنم به نادیا فایده نداره
راستی بهتون تبریک میگم


______________________________________

درچه مورد راهنمایت کنم گلم من نادیا نمیشناسم

ممنون از تبریکت.

مهسا مامان صدرا جونی
13 مهر 92 19:11
ای وای .... مبارکه عسیسم. انشالله کنجد جونم سالم بدنیا بیاد