امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

هندونه و امیـــــــــــــــــــــر

1391/9/24 17:43
نویسنده : مامان و بابا
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر شیطون مامانی

عزیز دلم اخه تو چرا اینقدر عاشق این میوه هستی اینقدر که هندونه دوست داری

شاید منو اینقدر دوست نداشته باشی خنده

اولین بار حدود 8 ماهه بودی که رفتیم خونه مامان محدثه که فشار مادربزرگش رو بگیرم که خاله معصومه

هندونه آورد و شما هم نمیدونستی چیکار کنی یه کوچولو گذاشتم دهنت دیگه ول کن نبودی

حسابی فرش خاله رو خجالت دادی اینقدر که آب هندونه ریختی اخه قابل کنترل نبودی اینقدر

بهت خندیدیم که نگوخنده ببخشیددددددددددددد

از اون موقع به بعد شما و هندونه یه روح در 2 بدن بودید و هستید

الانم که هندونه میبینی نمیدونی چیکار کنی همیشه باید قایم کنم که زیاد نخوری تا سردیت نشه

چون باید عرق نعنا بخوری که شماهم متنفر هستی ازش

چندتا عکس با هندونه

 

اخه من چی بگمممممممممممم

حداقل بزار ببرمش بعدا شکموووووووووووووو

 

یه مطلب مفید درباره هندوانه:

هندوانه میوه ایست که از هندوستان آمده و منبع بسیار خوبی از ویتامینهای A-B1-B2-B3-B6-C

,وهمچنین شامل منیزیم-آهن-کلسیم-فسفر-پتاسیم-سدیم و لیکوپن میباشد

 

هندوانه شوینده کلیه هاست .پوست سفید داخل هندوانهبرای زخم گلو و دهان موثر است

هندوانه برای افراد گرم مزاج مفید و برای افراد سرد مزاج مضر میباشد

افراد سرد مزاج باید با شکر یا عسل بخورند .

ترکیب اسید فولیک وویتامین های دیگر موجود در آن باعث جلوگیری ازحملات قلبی وسکته

وسرطان روده بزرگ میشود

زیاد رو در خوردن هندوانه به طحال آسیب میرساند .

 

پس پسر گلم در همه چیز حد تعادل رو رعایت کن مخصوصا

شما که سرد مزاج هستیماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 17:58
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان روانشناس
4 دی 91 15:41
مامان امیر عزیزم این مورد که بیان کردید میتونه به خاطر عدم اطمینان به شما باشه یا وقتی چیزی رو میخواسته ازش گرفتید و بهش ندادید و اون با این کار تونسته یه راه چاره برا خودش پیدا کنه و در این قضیه شرطی شده پس هر موقع چیزی رو میبینه برا تصاحبش این کار را میکنه


من دنبال راه حل هستم وخطاهای خودم رو میدونم ودارم برطرفشون میکنم عزیزم
ممنونم که به سوالم جواب دادی