امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

بدترین روز تو زندگی مامان

1391/9/12 12:49
نویسنده : مامان و بابا
126 بازدید
اشتراک گذاری

                        

 

سلام گلم :

نمی خوام ناراحتت کنم عزیزم ولی امروز بدترین روز تو زندگی مامان هستش روزی که من دیگه

پشت و پناهم رو از دست دادم 12 آذر نحس ترین روی زندگی من هستش روزی که مادرم رو از دست دادم

نمیدونم ولی 2روز قبلش بدجوری دلشوره گرفته بودم طوری که همش حالم بد بود نمیدونستم که

سیاهی و بدبختی پشت این دلشوره هست هرکی میدید میگفت به خاطر مراسم ازدواج آخه منو بابا

تصمیم داشتیم:

تولد امام رضا که 2 هفته دیگه بود بریم سر زندگیمان ولی شب مامانم حالش بد شد و رسوندیمش

بیمارستان و متاسفانه 2 روز بعد ساعت 6:30 دقیقه بعداز ظهر به دیار باقی رفت و برای همیشه ما رو

تنها گذاشت.دل شکستهو قلبم شکست

نمیدونستیم باید چیکار کنیم و..........دیگه نمیتونم از این واقع شوم چیزی بگم قسمت همین بوده که من

عمری رو در حسرت باشم

           قلب دوستت دارم مادرقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)