امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

کچل کچل کلاچه ........روغن کله پاچه

1391/8/29 17:23
نویسنده : مامان و بابا
2,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت  به چشمون سیاهت ماچ

عزیز دلم امروز میخوام از کچلی هایت بگم

تو دل مامانی که بودی بدجوری سوزش معده داشتم این آخری هاش هرکی میفهمید میگفت پسملت

داره مو در میاره منم که منتظر یه بچه با موهای مشکی بودم موقعی که اومدی دنیا مو که نداشتی

هیچی ابرو و مژه هم نداشتی  باورم نمیشد که پس چی این قدیمی ها میگفتن 

یه پسر کچل اومد دنیاااااااااا

تا چند وقت هم اصلا در نمیومد این موهای نازت به همین خاطر مجبور شدیم چند بار سرت رو با تیغ

بتراشیم فدات شم اصلا نمیترسیدی یه کاسه آب میذاشتم جلوت و باباحمید هم مشغول تراشیدن مو که

چه عرض کنم پرز های سرت میشد  بعداز چند بار تیغ زدن دیگه گل پسر مامانی مو دار شد

حالا هر 15 الی 20 روز اگه نری آرایشگاه دیگه خجالت میکشم کلاهت رو از سرت در بیاورم

البته بگم الان مد شده موهای پسر بچه ها رو بلند میکنن ولی من دوست دارم همیشه مرتب باشی

اینجا خونه عمه اعظم و شما فضولی عروسک های زهرا رو داری میکنی

عزیزم عاشقانه میپرستمت ببخشید که گاهی عصبانی میشم و سرت داد میزنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
4 آذر 91 10:29
با سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من " سر بزنید . از ایده جشن تولد و سیسمونی و قدم و دندونی گرفته تا زنگ نقاشی و اتاق کودک و ....
http://koodakeman91.niniweblog.com/[h

سلام سپیده جون حتما سر میزنم .
مامان یاسمن الیسا
8 آذر 91 13:10
مرجان جون من هم چند وقت پیش سر الیسا را تیغ زدم . پس به نظرت واقعا موهاش خوب میشه


سلام یاسمن جون بهترین کار هستش تیغ زدن چون باعث میشه تمام رشد مو زیاد بشه
وانیا باستان پور
10 آذر 91 11:57
عزیز دلم به وبلاگم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد


سلام وانیا جوووون حتما بهت سر میزنم