امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

خونه تکــــــــــــــــــــــــونی

1391/12/26 9:09
نویسنده : مامان و بابا
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان:

عزیز دلم واقعا ازت ممنونم نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم تو امسال حسابی کمک مامان کردی

آخه یه پسر 4 ساله و اینکارا .............   ماچ

موقع تمیز کردن خونه تا جای که قدرت داشتی کمکم کردی . توی اتاق مامان باهم دیگه تخت و میز و

حتی همه رختخواب هارو من با کمک تو تونستم بیارم بیرون

اینقدر قشنگ این بالش ها و پتو ها رو میبردی بیرون که نگووووووووووو خیلی خیلی زود من تونستم با

کمک تو خونه رو تمیز کنم عزیز دلم

برای همه چیز ممنونم

فقط ببخشید وسط کار یادم رفت ازت عکس بندازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان صدرا جونی
25 فروردین 92 16:07
عزیزم... ماشالله به تو که اینقدر نازی و کمک مامانی میکنی


ممنون مهسا جان .