امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شیطونکی بنام امیر مهدی

شیرین زبانی امیر اقا

1391/10/13 15:58
نویسنده : مامان و بابا
164 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

شما خیلی زود زبون باز کردی و خیلی قشنگ حرف میزنیبه من زنگ بزن

همیشه سعی میکنی که کلمات رو درست بگی  و اگه نتونی اینقدر تمرین میکنی که موفق میشییول

اولین بار که ملخ دیدی گفتی این چیه:منم گفتم ملخ و شما با اون زبون شیرینت گفتی مخل

من اینقدر کیف کردم که نگو بار دیگه که پرسیدم بگو ملخ شما هم کامل گفتی:ملخ

منم هرکاری کردم بگی مخل فایده ای نداشت

یه سری کلماتی که تازه به کار میبری

تا دعوات میکنم میگی :مامان مگه نگفتم نباید داد بزنی چرا این کار رو میکنی

مامان: ببخشـــــــــــــــــــــــــــــــید

هرکی ازت میپرسه  امیر چند سالته :میگی 3 سالمه میخوام برم مدرسه و مشق هایم رو بنویسم

اینقدر که عاشق مدرسه ای

قبلا به بادکنک میگفتی :باد ترکید

چند وقته که یاد گرفتی و درست میگی و اینقدر خوشحالی که نگووووووووووو همش میگی ببین یاد گرفتم

خیلی باهوش و بازیگوشی بیشتر مواقع منو گول میزنی منم این شکلی میشم تعجب

خیلی شیطونی میکنی خدا رو شکر یه کم بهتر شدی و مامان هم مهربونتر

 

میدونستی از اینکه اسم منو صدا کنی خجالت میکشی ولی به بابا بعضی موقع میخوای دلبری کنی

میگی :حمید

راستی قبلا به زن عمو میگفتی:  سمنو ولی الان دیگه هیچ کلمه ای رو اشتباه نمیگی

دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بیتا
14 دی 91 0:43
انشاالله کنار هم سلامت و خوشبخت باشید
مامان شايان
23 دی 91 14:33
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
ماریانا
24 بهمن 91 18:34
خاله قولبون زبون باز کردنش بشه ************************* مرجان جونم متاسفانه قطع دسترسی شدم ( به علت تاپیکی که در مورد 22 بهمن بود و اظهار نظر کرده بودم) امروز دیدم ملیسا جون نوشته نگرانم شده منم دسترسی به ایمیل هیچکی نداشتم که اطلاع بدم بهتون که فقط می تونم سایتو ببینم و نمی تونم وارد شدم. اجازه ساختن کاربری جدید هم نمی ده. آخرش به آیکیوم فشار آوردم اینجا و از طریق شما پیامو به دوستان کلم برسونم. همتونو دوست دارم من حالم خوبه و به بچه ها خیلی خیلی سلام برسون خدا کوچولوتو حفظ کنه عزیزم